Başkan Tugay Kirazlı Çocuklara Verdiği Sözü Tuttu: Doğal Yaşam Parkı’nda Unutulmaz Bir Gün

Başkan Tugay Kirazlı Çocuklara Verdiği Sözü Tuttu: Doğal Yaşam Parkı'nda Unutulmaz Bir Gün

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Kiraz ilçesinde düzenlenen ziyaret sırasında çocuklara verdiği sözü tutarak onları İzmir Doğal Yaşam Parkı‘na götürdü. Örencik Zeybekler İlkokulu ve Ortaokulu‘ndan 207 öğrenci, 16 öğretmen ve veliler, karne öncesinde hem eğlendi hem de yüzlerce hayvan türünü yakından tanıma fırsatı buldu.

Kiraz’dan İzmir’e Uzanan Bir Söz

Geçtiğimiz hafta Kiraz’da çocuklarla bir araya gelen Başkan Tugay, onlara unutulmaz bir söz vermişti. Bu söz, kısa sürede hayata geçirildi ve öğrenciler İzmir Doğal Yaşam Parkı’na götürüldü. Parkın girişinden itibaren meraklı gözlerle çevreyi keşfeden çocuklar, ilk kez gördükleri birçok hayvanla tanışma fırsatı buldu. Etkinliğe Başkan Tugay’ın yanı sıra Veteriner İşleri Dairesi Başkanı Hüseyin Gökhan Özdemir, Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanı Anıl Kaçar ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Ela Hızlı da katıldı.

Doğal Yaşam Parkı’nda 140 Tür, 1500’den Fazla Hayvan

Başkan Tugay, çocuklarla sohbet ederken İzmir Doğal Yaşam Parkı’nın Türkiye’nin en büyük doğal yaşam parkı olduğunu vurguladı. Parkta 140 farklı türden 1500’den fazla hayvan yaşadığını belirten Tugay, özellikle fil ailesinin İzmir’in simgelerinden biri olduğunu ifade etti. Anne Begümcan ve baba Winner‘ın yavruları İzmir, Deniz ve Ege‘nin hikayesini anlatan Başkan, çocukların ilgisini çekti.

“Dünyada insanlar yalnız yaşamıyor. Pek çok canlı türüyle birlikte yaşıyoruz. Hepsinin bu dünyada yaşam hakkı var ve hepsine saygı duymamız gerekiyor.”

Tugay, tüm canlıların yaşam hakkına saygı duyulması gerektiğini vurgulayarak, çocukların doğayla iç içe olmasının önemine dikkat çekti. Ayrıca, doğanın ve tüm canlıların korunmasının, dünyanın dengesi için hayati olduğunu söyledi.

Çocukların Gözünden Park: “Hayatımda Geleceğimi Düşünmezdim”

Öğrenciler, gezi sırasında duydukları heyecanı dile getirdi. 8’inci sınıf öğrencisi Ece Geleş, “Hayatımda buraya geleceğimi hiç düşünmezdim. Başkanımıza çok teşekkür ediyorum” dedi. Ayşegül Baysal ise en çok yılanları sevdiğini belirterek, “Burada çok güzel filler ve yılanlar gördüm. Başkanım, bizi buraya getirdiğiniz için çok teşekkür ederim” ifadelerini kullandı. 6’ncı sınıf öğrencisi Rabia Koç, bukalemunların renk değiştirmesine hayran kaldığını, yılanların boyutunun ise kendisini şaşırttığını söyledi. Hazal Yılgıner ve Yurdagül Seyri de mutluluklarını dile getirdi.

Başkan Tugay: “Kendinizi Hiçbir Zaman Yalnız Hissetmeyeceksiniz”

Başkan Tugay, çocuklarla tek tek ilgilenerek onların eğitim hayatları ve gelecek umutları hakkında bilgi aldı. “Hep birlikte daha iyi olacağız. Sizler büyüdüğünüzde umarım Türkiye ve dünya çok daha güzel bir yer olacak” diyen Tugay, belediye olarak çocukların her zaman yanında olacaklarını ifade etti. Konuşmanın ardından Başkan ve çocuklar, fil ailesini ziyaret ederek onlara elma ve havuç verdi. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte, kimi çocuklar ilk kez bir fili yakından görmenin heyecanını yaşarken, kimi aslanları ilgiyle izledi, kimi de sürüngenler bölümünde uzun süre vakit geçirdi.

Gün sonunda öğrenciler, kendileri için hazırlanan hediyeleri alarak Kiraz’a döndü. İzmir Büyükşehir Belediyesi, Başkan Tugay’ın sözü doğrultusunda Kiraz Örencik Zeybekler Ortaokulu‘nda karne şenliği düzenlemeye de devam ediyor.

İlgili Haberler

Antalya’da Mevlana Caddesi ile 100. Yıl Bulvarı Arasında Kapsamlı Kaldırım ve Peyzaj Yenileme Seferberliği

haberci

İnegöl’de Çevre Kirleten Vatandaşa Anında Müdahale: Cezalı Temizlik

haberci

Burhaniye’de Belediye Personeline İş Güvenliği Eğitimi: Riskler ve Önlemler Anlatıldı

haberci
Yükleniyor....

Bu web sitesi deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanır. Bunu kabul ettiğinizi varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası