Başkan Tugay’dan Kınık’ta Muharrem Dayanışması: ‘Kardeşlikten Vazgeçmeyelim’

Başkan Tugay'dan Kınık'ta Muharrem Dayanışması: 'Kardeşlikten Vazgeçmeyelim'

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, muharrem ayının manevi ikliminde Kınıklı vatandaşlarla bir araya gelerek yas-ı matem orucu lokmasını paylaştı. Hoşgörü ve dayanışmanın simgesi bu buluşmada Tugay, ‘İyi insanların iyi niyetli çabaları herkesi daha iyi bir noktaya taşıyacak. Kardeşlik hukukumuzdan asla vazgeçmeyelim’ mesajı verdi.

Kınık’ta Anlamlı Buluşma: Lokma ve Dua Bir Arada

Kınık Çepni Boyu Derneği tarafından düzenlenen Geleneksel Muharrem Ayı Lokması etkinliğine katılan Başkan Tugay’a, Kınık Belediye Başkanı Sema Bodur ve Bergama Belediye Başkanı Prof. Dr. Tanju Çelik de eşlik etti. Meclis üyeleri, dernek başkanı Salim Yılmaz ve muhtarların da yer aldığı program öncesinde Tugay, Kınık cuma pazarını ziyaret ederek üreticiler ve vatandaşlarla sohbet etti. Esnafla bir araya gelen başkan, ilçede hayata geçirilecek alt ve üstyapı çalışmaları hakkında bilgi verirken Kınıklıların taleplerini de dinledi.

Oruçların açılması ve lokmaların paylaşılmasıyla devam eden etkinlikte, Alevi dedeleri Musa Kılınç ve Kemal Kılınç eşliğinde dua edildi. Birlik, beraberlik ve kardeşlik dilekleriyle yas-ı matem orucu açılırken, katılımcılar lokmalarını paylaştı. Tugay, dernek binasında vatandaşlarla bir araya gelerek talepleri dinledi ve samimi bir sohbet gerçekleştirdi.

Başkan Tugay: ‘Dayanışmamızdan Asla Vazgeçmeyelim’

Etkinlik sonrası konuşan Başkan Tugay, duygusal bir mesaj verdi: ‘Bugün sizlerle burada olmak benim için büyük bir mutluluk. Allah hayrınızı kabul etsin, oruçlarınız ve dualarınız makbul olsun. Hepimiz iyiliği istiyoruz. İyi niyetli çabalar herkesi daha iyi bir noktaya taşıyacak. Güzel niyetli olmaktan, dayanışmamızdan ve kardeşlik hukukumuzdan asla vazgeçmeyelim.’

Tugay sözlerine şöyle devam etti: ‘Ben sizin bir kardeşinizim; size hizmet için bu göreve geldim. Her zaman doğrunun ve iyinin yanında olacağız. Yeter ki Kınık’ımız, Bergama’mız güzel olsun, köylerimiz güzel olsun, insanlarımız mutlu olsun. Ülkemiz inşallah iyilik ve refah içinde olsun. Biz de elimizden gelen hizmeti yapıp onurunu ve gururunu yaşayalım.’

Büyükşehir’den 24 Bin 640 Kişilik Sıcak Yemek Desteği

İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayı boyunca dayanışmayı büyüttü. Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda kentteki Alevi Kültür Merkezleri, cemevleri ve derneklere sıcak yemek desteği sağlandı. 16-27 Haziran tarihleri arasında 12 gün boyunca toplam 6 bin 160 kişi için 24 bin 640 adet sıcak yemek dağıtıldı. Ayrıca 4 ilçe merkezinde 8 bin kişilik aşure ikramı yapıldı.

Bu destek, belediyenin sosyal belediyecilik anlayışını bir kez daha ortaya koyarken, muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhuna da katkı sağladı. Başkan Tugay’ın Kınık ziyareti, hem yerel yönetimlerin hem de vatandaşların birlikte hareket etmesinin önemini vurguladı.

İlgili Haberler

Bornova’da Günlük 200 Ton Atık Yakıta Dönüşüyor: Çevreci Devrim

haberci

Ersin Tatar Kocaeli’de: Başkan Büyükakın’ın Konuğu Oldu

haberci

Maltepe’de Muhtarlar ve Belediye Yetkilileri Mahalle Sorunlarını Masaya Yatırdı

haberci
Yükleniyor....

Bu web sitesi deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanır. Bunu kabul ettiğinizi varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası