Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Elmalı ilçesinde düzenlenen muhtarlar buluşmasında önemli açıklamalarda bulundu. Özdemir, ASAT tarafından bölgeye 6 yılda 410 milyon lira yatırım yapıldığını duyururken, hizmetlerin aksamadan sürdüğünü vurguladı. Toplantı öncesinde ise yeni açılan kreş ziyaret edildi.
Kreş Ziyareti ve Muhtarlar Toplantısı
Özdemir, Elmalı Belediye Başkanı Halil Öztürk ile birlikte ilk olarak İlçe Hizmet Binası’ndaki kreşi gezdi. Şubat ayında tek derslikle hizmete başlayan kreşin, Eylül ayında tam kapasiteyle faaliyete geçeceği belirtildi. Ardından Muhammet Hamdi Yazır Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda muhtarların altyapı, yol ve tarımsal hizmetler konusundaki talepleri dinlendi.
Hizmette Kararlılık Vurgusu
Başkan Vekili Özdemir, belediyenin soruşturma ve denetim süreçlerine rağmen çalışmalarını aksatmadığını söyledi. “Bahanelere sığınmadan hizmetlerimizi yapıyoruz. Bir kaos bekliyorlardı ama biz hizmetlerimizi arttırarak devam ettirdik” ifadelerini kullandı. Özdemir, ilçe belediyesiyle uyumlu çalışmanın kronik sorunların önüne geçtiğini ekledi.
ASAT Yatırımları ve Altyapı Çalışmaları
ASAT’ın sondaj programlarının devam ettiğini belirten Özdemir, içme suyu sıkıntısı çeken bölgelerin sondaj suyuyla destekleneceğini açıkladı. 6 yılda 410 milyon liralık yatırım yapılan Elmalı’da, 2026’da 227 milyon liralık ihale ile isale hatlarının yenileneceği duyuruldu. Ayrıca Bayralar-Karamık arası 3 kilometrelik sıcak asfalt çalışmasının 2027 programına alındığı, Gümüşyaka ve diğer mahallelerin asfalt taleplerinin öncelik durumuna göre değerlendirileceği belirtildi.
Muhtarlardan Gelen Talepler
Toplantıda muhtarlar, özellikle kırsal altyapı ve yol iyileştirmeleri konusunda taleplerini iletti. Özdemir, tüm taleplerin not alındığını ve çözüm için çalışmaların süreceğini ifade etti. Büyükşehir Belediyesi’nin ilçeye yönelik yatırımlarının hız kesmeden devam edeceği vurgulandı.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı