Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin her köşesine taşımaya devam ediyor. Bu kapsamda düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’nin ikinci adresi Didim oldu. Nazilli’deki açılışın ardından, sevilen müzik grubu Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne aldı.
Yoğun Katılımlı Gece
Konser, vatandaşların büyük ilgisiyle karşılandı. Didimliler, yaz akşamını unutulmaz kılan bu etkinlik için Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Kolpa, sevilen şarkılarını seslendirerek katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
Etkinlikler Devam Edecek
‘Yaza Merhaba Konserleri’, Aydın genelinde sürecek. Bir sonraki durak, 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak. Burada sahne alacak sanatçı Aydilge, saat 21.30‘da müzikseverlerle buluşacak. Başkan Çerçioğlu’nun öncülüğündeki etkinlikler, yaz boyunca devam edecek.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı