Başkan Çerçioğlu Didim’de ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Yaz Akşamına Renk Kattı

Başkan Çerçioğlu Didim'de 'Yaza Merhaba Konseri' ile Yaz Akşamına Renk Kattı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin her köşesine taşımaya devam ediyor. Bu kapsamda düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’nin ikinci adresi Didim oldu. Nazilli’deki açılışın ardından, sevilen müzik grubu Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne aldı.

Yoğun Katılımlı Gece

Konser, vatandaşların büyük ilgisiyle karşılandı. Didimliler, yaz akşamını unutulmaz kılan bu etkinlik için Başkan Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti. Kolpa, sevilen şarkılarını seslendirerek katılımcılara keyifli anlar yaşattı.

Etkinlikler Devam Edecek

‘Yaza Merhaba Konserleri’, Aydın genelinde sürecek. Bir sonraki durak, 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak. Burada sahne alacak sanatçı Aydilge, saat 21.30‘da müzikseverlerle buluşacak. Başkan Çerçioğlu’nun öncülüğündeki etkinlikler, yaz boyunca devam edecek.

İlgili Haberler

Çiğli’de Aerobik ve Dans Gecesi: Yüzlerce Kişi Coşkuyla Buluştu

haberci

Bornova’da Yaz Hobi Atölyeleri: Sanat Dolu Bir Yaz İçin Kayıtlar Başlıyor

haberci

Anadolu İncisi Korosu Osmangazi’de Büyüledi: 2 Ayda Sahneye Çıktılar

haberci
Yükleniyor....

Bu web sitesi deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanır. Bunu kabul ettiğinizi varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası