2023-2024 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte yaklaşık 18 milyon öğrenci karne heyecanı yaşarken, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın da bu mutlu günde çocukları yalnız bırakmadı. Başkan Aydın, hem ilkokul öğrencilerine karnelerini dağıttı hem de kreş öğrencilerine gelişim belgeleri vererek onların sevincine ortak oldu.
Cavit Çağlar İlkokulu’nda Renkli Görüntüler
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilk olarak Cavit Çağlar İlkokulu‘nu ziyaret etti. Burada öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Aydın, onların tatil planlarını dinledi ve sohbet etti. Eğitim hayatının ilk yılını tamamlayan miniklere karnelerini bizzat veren Başkan Aydın, ayrıca her öğrenciye satranç takımı hediye etti. Ziyaret sırasında öğrencilerin hatıra fotoğrafı taleplerini de geri çevirmeyen Başkan Aydın, okul bahçesinde neşeli anlar yaşanmasına vesile oldu.
Candan Genceroğlu Kreşi’nde Gelişim Belgesi Töreni
Başkan Erkan Aydın, daha sonra Osmangazi Belediyesi’nin eğitimde fırsat eşitliği vizyonuyla hayata geçirdiği Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi‘ne geçti. Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan’ın da eşlik ettiği ziyarette, kreş öğrencileri Başkan Aydın’ı büyük bir coşkuyla karşıladı. Sınıfları tek tek gezen Başkan Aydın, çocukların yıl boyunca öğrendikleri bilgilerle hazırladıkları gösteriyi büyük bir beğeniyle izledi. Gösterinin ardından 67 kreş öğrencisine ‘Çocuk Gelişim Belgesi’ takdim eden Başkan Aydın, her bir çocuğu tek tek tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
“Çocuklarımızın mutluluğunu görmek, velilerimizin teşekkürlerini iletmeleri bizleri son derece mutlu etti ve motivasyonumuzu artırdı. Yürüttüğümüz tüm hizmetler, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir.”
Velilerden Tam Not Alan Ziyaret
Etkinlik sırasında bir veli, Başkan Aydın’a hitaben yaptığı konuşmada, çocuklarını güvenle emanet ettiklerini belirterek sunulan hizmetlerden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Veli, emeği geçen herkese yürekten teşekkür etti. Başkan Aydın ise yaptığı konuşmada tüm öğrencilere sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili dileyerek, “Bol bol eğlensinler, dinlensinler; ancak kendilerini geliştirmeyi de ihmal etmesinler. Bütün çocuklarımızın karne gününü kutluyor, iyi tatiller diliyorum. Özveriyle emek veren öğretmenlerimize ve çalışma arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Eğitim Yatırımlarının Önemi Vurgulandı
Başkan Aydın’ın bu ziyareti, Osmangazi Belediyesi’nin eğitim alanındaki yatırımlarının bir göstergesi olarak değerlendirildi. Özellikle kreş ve gündüz bakımevi gibi projelerle çocukların çağdaş koşullarda yetişmesine katkı sağlanırken, ailelerin de iş hayatına katılımı destekleniyor. Ziyaret boyunca çocukların enerjisi ve mutluluğu, sıcak ve samimi görüntüler oluştururken, sergilenen performanslar ailelerden ve öğretmenlerden büyük alkış aldı.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı