Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden YKS’de Öğrencilere Tam Destek: Ücretsiz Ulaşım ve İkram

Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden YKS'de Öğrencilere Tam Destek: Ücretsiz Ulaşım ve İkram

Manisa Büyükşehir Belediyesi, 20-21 Haziran tarihlerinde düzenlenecek Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) boyunca adayları ve ailelerini yalnız bırakmıyor. Sınav günlerinde şehir içi toplu ulaşımın ücretsiz olmasının yanı sıra, belirlenen sınav merkezlerinde su ve limonata ikramı yapılacak. Bu uygulama ile öğrencilerin sınav stresini bir nebze olsun hafifletmek hedefleniyor.

Ücretsiz Ulaşım İmkanı

Sınav merkezlerine güvenli ve rahat ulaşım sağlamak amacıyla, Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ait resmi toplu taşıma araçları, MANULAŞ otobüsleri ve kooperatiflere bağlı şehir içi toplu taşıma araçları (ilçeler arası ulaşım hariç) 20-21 Haziran tarihlerinde öğrencilere ücretsiz hizmet verecek. Bu sayede adaylar, ulaşım masrafı derdi olmadan sınav alanlarına ulaşabilecek.

Beş Ayrı Noktada İkram Standı

Büyükşehir Belediyesi, sınav sabahı öğrenci ve velilere destek olmak için 5 farklı noktada ikram stantları kuracak. Şehzadeler ilçesinde Manisa Celal Bayar Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi ve Manisa Lisesi, Yunusemre ilçesinde ise Manisa Celal Bayar Üniversitesi Muradiye Kampüsü girişi, Bozköy Kampüsü girişi ve Fatih Anadolu Lisesi olmak üzere belirlenen noktalarda su ve limonata dağıtılacak. İkramlar, sınav öncesi ve sonrası tüm katılımcılara açık olacak.

Başkan Dutlulu’dan Gençlere Mesaj

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, gençlerin geleceklerini şekillendirecek bu önemli sınav sürecinde yanlarında olduklarını vurguladı. Dutlulu, “Aylarca, hatta yıllarca emek veren gençlerimiz çok önemli bir sınav maratonuna çıkıyor. Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak öğrencilerimizin sınav gününü daha rahat ve huzurlu geçirebilmeleri için üzerimize düşeni yapıyoruz” dedi.

“Öğrencilerimiz sınav merkezlerine ücretsiz ulaşabilecek, sınav noktalarında kuracağımız stantlarla da hem gençlerimize hem de onları yalnız bırakmayan ailelerine küçük bir ikramda bulunacağız.” – Besim Dutlulu

Başkan Dutlulu, tüm öğrencilere başarılar dileyerek emeklerinin karşılığını alacakları güzel bir gelecek temennisinde bulundu. Bu destek, Manisa’da sınava girecek binlerce aday için moral kaynağı olacak.

Uygulama, sınav süresince belediye ekiplerinin koordinasyonuyla sorunsuz bir şekilde yürütülecek. Öğrencilerin mağduriyet yaşamaması için tüm önlemler alınmış durumda.

İlgili Haberler

Keçiören Belediyesi’nde KVKK Eğitimi: Personel Veri Güvenliği Konusunda Bilinçlendi

haberci

DEÜ Talks’ta Kültür Yönetimi Uzmanı Tuna Ortaylı Öğrencilerle Buluştu

haberci

Narman’da Eğitsel Bahar Şenliği: Bilim ve Teknolojiyle Dolu Bir Gün

haberci
Yükleniyor....

Bu web sitesi deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanır. Bunu kabul ettiğinizi varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası