Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ‘Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor’ programı kapsamında Kozlu Mahallesi‘nde vatandaşlarla bir araya geldi. Programda mahalle sakinlerinin sorularını yanıtlayan Sandıkçı, ilçede devam eden projeler hakkında detaylı bilgiler paylaştı.
Yeni Projeler ve Altyapı Çalışmaları
Başkan Sandıkçı, Canik’in dört bir yanında çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirterek, ‘Hemşehrilerimizle birlik ve beraberlik içerisinde çalışıyoruz’ dedi. İlçeye kazandırılması hedeflenen projeleri anlatan Sandıkçı, ‘Canik’imize değer katan ve yaşamı kolaylaştıran yeni projeleri hizmete sunmaya devam ediyoruz. İçerisinde muhtarlık bölümü ve sosyal aktivite alanlarının yer aldığı mahalle konaklarını hemşehrilerimizin hizmetine sunduk. İlerleyen süreçte mahalle konaklarımızın sayısını artıracağız’ ifadelerini kullandı.
Ulaşım yatırımlarının da hız kesmeden devam ettiğini vurgulayan Sandıkçı, ‘Altyapı işlemleri tamamlanan yollarımızı yeniliyor, yeni yollar açarak ulaşım ağımıza güç katıyoruz’ şeklinde konuştu. Mahalle sakinlerinin taleplerini ve önerilerini dinleyen başkan, istişarelerde bulundu.
Çocuklar İçin ‘Haydi Güle Oynaya Camiye Gel’ Projesi
Başkan Sandıkçı, bu yıl da yaz tatilinde çocukları ve gençleri camilerde buluşturacak ‘Haydi Güle Oynaya Camiye Gel’ projesinin 5. dönemini gerçekleştireceklerini duyurdu. ‘Canik’imizde 5’inci dönemini gerçekleştireceğimiz projemizle camilerimiz çocuklarımızın sesleriyle şenlenecek. Ailelerimizle camilerimizin huzur dolu ortamında bir araya geleceğiz’ diyen Sandıkçı, proje sonunda düzenlenecek ödül töreniyle çocuklara ve gençlere özel hediyeler verileceğini belirtti. Başvuru sürecinin devam ettiğini de sözlerine ekledi.
Programa Yoğun Katılım
Kozlu Mahallesi’nde düzenlenen programa AK Parti Canik İlçe Başkanı Muhammed Emin Duran, Canik Belediye Meclis Üyeleri ve muhtarlar da katıldı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programda, mahalle sakinleriyle birebir diyalog kuruldu.
Başkan Sandıkçı, Canik’in her köşesinde gayretle çalışmaya devam ettiklerini belirterek, vatandaşlarla sürekli iletişim halinde olmanın önemine değindi. Programda, ilçenin geleceğine yönelik projeler masaya yatırılırken, mahalle sakinlerinin görüşleri alındı.
Kaynak: Beyaz Haber Ajansı