İzmir Körfezi’nde Gün Batımında 400 Kişiyle Dev Yoga Buluşması

İzmir Körfezi'nde Gün Batımında 400 Kişiyle Dev Yoga Buluşması

Yoga matları bu kez İzmir Körfezi’nin mavi sularında açılan bir vapurun güvertesinde yerini aldı. Dünya Yoga Günü kapsamında, 21 Haziran’da düzenlenen etkinlikte yaklaşık 400 İzmirli, denizin ve gün batımının büyüleyici atmosferinde aynı ritimde nefes alıp verdi.

Körfez Turunda Unutulmaz Anlar

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin 20-21 Haziran’da organize ettiği İzmir Yoga Festivali çerçevesinde, Bostanlı Vapur İskelesi‘nden hareket eden Hasan Tahsin Arabalı Vapuru, yoga tutkunlarını Körfez turuna çıkardı. Gün batımının eşsiz manzarası eşliğinde gerçekleşen etkinlikte katılımcılar, hem egzersiz yaptı hem de mavi suların üzerinde unutulmaz anılar biriktirdi. Denizin ortasında yükselen yoga pozları, rüzgârla bütünleşen nefes çalışmaları ve ufukta yavaşça kaybolan güneş, Dünya Yoga Günü’ne özel kartpostallık görüntüler oluşturdu. Vapur güvertesi, iki saat boyunca sessizliğin, dinginliğin ve pozitif enerjinin merkezi haline geldi.

Etkinlikle ilgili konuşan İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu, bu tür bir organizasyonu ikinci kez düzenlediklerini belirtti. Sandıkçıoğlu, “Bugün bir kez daha katılımcılar Körfez’in eşsiz manzarasında yoga yaptı. Etkinlik sorunsuz ve büyük bir keyifle tamamlandı” ifadelerini kullandı.

Katılımcılardan ve Eğitmenlerden Övgü Dolu Sözler

Yoga eğitmeni Beste Elvanlı, harika insanlarla ve muhteşem enerjilerle bir araya geldiklerini vurgulayarak, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay‘a teşekkür etti. Bir başka eğitmen Ayşegül Kaçıral ise “İzmir’de denizin ortasında çok keyifli bir etkinlik yaptık. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” dedi.

Yoganın Bestesi Stüdyosu adına görev alan Seren Aslan, müthiş bir atmosferde harika bir gün geçirdiklerini belirterek şunları söyledi: “20 kişilik asistan kadrosuyla etkinlikte görev aldık. Çok keyifliydi, çok heyecanlıydık. Bu kadar kalabalığı destekleyebilmek için elimizden geleni yaptık. Umarım herkes büyük keyif almıştır. Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum. Herkesin yüzü gülüyor, herkes burada olduğu için kendini şanslı hissediyor.”

Katılımcıların Deneyimleri

İlk kez böyle bir deneyim yaşadığını belirten Didem Kocagöz, “Çok eğlendim. Bir daha olsa yine gelirim. Rüzgarı, güneşi hissetmek ayrı bir mutluluktu” ifadelerini kullandı. Sultan Özger de ilk kez katıldığını ve bunun kendisi için çok güzel bir deneyim olduğunu dile getirdi.

Büşra Gürtel ise bu atmosferde, denizin ortasında bu kadar insanla aynı duyguyu paylaşmanın çok güzel olduğunu vurgulayarak, “Böyle fırsatlar oldukça değerlendiriyorum. Umuyorum bu etkinliklerin devamı gelir. Burada kendimizi rüzgara bırakıp yine kendimizi dinledik. Yaşadığımız kötü günleri bir an olsun unutarak mutluluk yaşadık” şeklinde konuştu.

Etkinlik, katılımcıların mutlu ve huzurlu bir şekilde ayrılmasıyla sona erdi. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin bu tür organizasyonları sürdürmesi bekleniyor.

İlgili Haberler

Kocaeli’de 2026’da Dev Organizasyon: 40 Ülkeden 1000 Sporcu Para Yüzme Şampiyonası’nda Yarışacak

haberci

Kartepe’den 12 Madalya: Karateciler 23 Nisan’da Tarih Yazdı

haberci

Canikli Ali Topaloğlu, Down Sendromlu Sporcular Dünya Şampiyonası’nda Üst Üste Zafere Ulaştı

haberci
Yükleniyor....

Bu web sitesi deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanır. Bunu kabul ettiğinizi varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası