Gaziemir’de haşereyle mücadele: 16 mahallede yoğun ilaçlama seferberliği

Gaziemir'de haşereyle mücadele: 16 mahallede yoğun ilaçlama seferberliği

İzmir’in Gaziemir ilçesinde, hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla birlikte sivrisinek, karasinek ve diğer haşerelere karşı yürütülen ilaçlama çalışmaları önemli ölçüde hız kazandı. Belediye ekipleri, ilçe halkının yaz aylarını daha sağlıklı ve konforlu geçirebilmesi için sahada yoğun bir mesai harcıyor.

16 mahallede periyodik ilaçlama

Gaziemir Belediyesi, mayıs ayı itibarıyla başlattığı ilaçlama seferberliğini ilçe genelinde aralıksız sürdürüyor. İki ayrı ekip tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, ilçenin 16 mahallesinde düzenli olarak ilaçlama yapılıyor. Her gün iki mahallede gerçekleştirilen uygulamalarla haşere popülasyonunun kontrol altına alınması hedefleniyor.

Ekipler, akşam saatlerinde mahallelerin tüm park, cadde ve sokaklarını dolaşarak ULV sistemiyle araç üstü ilaçlama yapıyor. Bu yöntem sayesinde sivrisinek ve diğer haşerelere karşı etkin bir mücadele yürütülüyor. ULV sistemi, ince partiküller halinde ilaç püskürterek geniş alanlarda hızlı ve etkili sonuç alınmasını sağlıyor.

Başkan Işık: ‘Vatandaşlarımız rahat bir yaz geçirecek’

Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık, konuyla ilgili yaptığı açıklamada ilaçlama çalışmalarının önemine dikkat çekti. Başkan Işık, “Kentimizin yaşam kalitesini yükseltmek ve vatandaşlarımızın yaz aylarını daha rahat geçirmelerini sağlamak için ilaçlama ekiplerimiz sahada yoğun bir tempoda görev yapıyor. Çalışmalarımız ilçemizin tüm mahallelerinde devam edecek” ifadelerini kullandı.

“Kentimizin yaşam kalitesini yükseltmek ve vatandaşlarımızın yaz aylarını daha rahat geçirmelerini sağlamak için ilaçlama ekiplerimiz sahada yoğun bir tempoda görev yapıyor.” — Ünal Işık

Belediye yetkilileri, ilaçlama programının düzenli aralıklarla tekrarlandığını ve özellikle sıcak havalarda haşere üremesinin hızlanmasına karşı önlemlerin artırıldığını belirtiyor. Çalışmalar, vatandaşlardan gelen talepler ve saha gözlemleri doğrultusunda şekillendiriliyor.

Hedef: Sağlıklı ve konforlu bir yaz dönemi

İlaçlama çalışmalarının temel amacı, sivrisinek kaynaklı hastalıkların önüne geçmek ve vatandaşların dış mekanlarda rahatça vakit geçirebilmesini sağlamak. Özellikle yaz aylarında artan sinek ve haşere şikayetlerine karşı belediye, proaktif bir yaklaşım sergiliyor.

Önümüzdeki dönemde de ilaçlama çalışmalarının aynı tempoda devam etmesi bekleniyor. Belediye, vatandaşların karşılaştıkları haşere sorunlarını bildirmeleri için çeşitli iletişim kanallarını açık tutuyor. Ekipler, ihbar ve talepler doğrultusunda anında müdahale ederek ilçe genelinde hijyen ve konfor standardını yükseltmeyi hedefliyor.

İlgili Haberler

Didim’de Mavişehir Atatürk Kültür Alanı: 3 Nesil İçin Modern Yaşam Merkezi

haberci

İzmir’de 55 Engelli Birey Destekli İstihdam Programı ile İş Hayatına Katıldı

haberci

İzmir’de Bağımlılıkla Mücadelede Yeni Dönem: 13 Yeşilay Merkezi Açıldı

haberci
Yükleniyor....

Bu web sitesi deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanır. Bunu kabul ettiğinizi varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Kabul Et Devamını Oku

Gizlilik ve Çerez Politikası